Monday, August 31, 2009

၂၀၀၉ ခုႏွစ္သမာက်မ္းစာေန႕က်မ္းစာျပိဳင္ပြဲ



ႏွစ္သိမ္႕ခြန္အားေပးသနား၊ႏႈတ္ကပါတ္သမာတရား
အသင္းေတာ္၏ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္းျပဳလုပ္ေလ႕ရွိသည္႕သမာက်မ္းစာအလြတ္ဆိုျပိဳင္ပြဲကိုလည္း ၂၉.၈.၂၀၀၉
ရက္ေန႔တြင္က်င္းပႏိုင္ခဲ႕ပါသည္။ဒီႏွစ္မွာေတာ႕ျပိဳင္ပြဲ၀င္ဦးေရသည္မႏွစ္ကထက္စာရင္ပိုမိုမ်ားျပားလာ
သည္ကိုေတြ႕ရွိရေပသည္။စုစုေပါင္းပါ၀င္ယွဥ္ျပိဳင္သူ(၂၅)ဦးရွိပါသည္။အတန္းအလိုက္ပါ၀င္ယွဥ္ျပိဳင္ရသည္႕
က်မ္းခ်က္မ်ားမွာေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္ပါသည္။
(၁)အငယ္တန္း ဆာလံက်မ္း ၂၃း၁-၆ ျဖစ္ပါသည္ဆုရရွိေသာသူမ်ားမွာ
ပထမ ၊ေယ႕ပလိပ္
ဒုတိယ၊ေမာင္အိုက္လူႏွင္႕မအားေဆာ
တတိယ၊ေယ႕နယမ္းတို႕ျဖစ္ၾကပါသည္။
(၂)အလယ္တန္း တြင္ ဆာလံက်မ္း ၁၂၁း၁-၈ထိျဖစ္ပါသည္။ဆုရရွိေသာသူမ်ားမွာ
ပထမ ၊ေယ႕နန္းရိုင္း
ဒုတိယ၊ေမာင္လီေလာင္
တတိယ၊ေယ႕နန္းမိန္ တို႕ျဖစ္ၾကပါသည္။
(၃)အၾကီးတန္းအဆင္႕တြင္ ရွင္မသဲ ၅း၁-၁၂(ေတာင္ေပၚေဒသနာ)ကိုအလြတ္ဆိုယွဥ္ျပိဳင္သြားၾကပါသည္။
ဆုရရွိေသာသူမ်ားမွာ
ပထမ ၊ေညာင္စန္းလြန္း
ဒုတိယ၊ေနာ္ေသြးသိန္း
တတိယဆု၊ ေစာေက်ာ္ဆန္းျငိမ္းႏွင္႕ေနာ္ေသြးသိန္းတို႕မွပူးတြဲရရွိသြားပါသည္။
(၄)အဂၤလိပ္စာက်မ္းမူအလြတ္ျပိဳင္ပြဲကို Psalm 121:1-6(NIV Version) ျဖင္႕ပါ၀င္ယွဥ္ျပိဳင္သြားၾကပါသည္
ဆုရရွိေသာသူမ်ားမွာ
ပထမ ၊ေစာေဂး၀ါး
ဒုတိယ၊ေစာေအာရိန္း
တတိယ၊ေနာ္ေသြးသိန္းတို႕မွအသီးသီးရရွိၾကပါသည္။
၀ိုင္း၀န္းကူညီမစၾကသည္႕အားလံုးကိုအသင္းေတာ္မွေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္းမွတ္တမ္းတင္အပ္ပါသည္။
အမွတ္တရဓာတ္ပံုမ်ားကိုလည္းေဖာ္ျပလိုက္ပါသည္။

No comments: