သူ႔ အသက္တာ၏ အထင္ရွားဆံုး ညတြင္ လူသားစား ၿခေသ့ၤ မ်ားႏွင့္ အတူ ပိတ္ေလွာင္ ထားျခင္းခံရေသာ သူျဖစ္သည္။ ထိုည သူ၏ အသက္ သည္ (၈၀) ၀န္းက်င္ခန္႔ရွိမည္ ဟု ခန္႔မွန္းရၿပီး၊ သူ႔ဘ၀၏ ေနာက္ဆံုးည ျဖစ္မည္ဟု သူကိုယ္တိုင္ ထင္ေကာင္းထင္ခဲ့မိေပလိမ့္မည္။ သူ႔ကို ရင္းႏွီးခ်စ္ခင္ေသာ သူ႔၏မိတ္ေဆြ ဘုရင္ႀကီးသည္လည္း ထိုနည္း၄င္းခံစားရ မည္မွာ ေျမႀကီးလတ္ခတ္မလြဲပင္။ ကလိမ္ကက်စ္ အကြက္ဆင္ျခင္း၊ မတရား ေထာင္ေခ်ာက္ဆင္ျခင္း မ်ား၏ ေနာက္၊ ၿခေသ့ၤ ေလွာင္ခ်ဳိင့္ အတြင္း ပစ္ခ်ေစ ဟူေသာ ျပစ္ဒဏ္စီရင္ျခင္း ကို သူ၏ မိတ္ေဆြ ဘုရင္ႀကီး ကိုယ္တိုင္ အမိန္႔ထုတ္ၿပန္ ခံရေသာ ဒံေယလ။ ဘုရင္ႀကီးကိုယ္တိုင္ ထိုေန႔ တညလံုး စားေတာ္မေခၚဘဲ အစာေရွာင္ ဆုေတာင္း ေကာင္းဆုေတာင္းေနေပလိမ့္မည္။ သူ ကိုယ္တိုင္ အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းသကဲ့သို႔ ေလွာင္ခ်ဳိင့္အတြင္းမွ ၿခေသ့ၤ မ်ားလည္း အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းေနၾကရင္ အရမ္း ေကာင္းမွာဘဲ ဟု ပင္တခ်က္တခ်က္ စဥ္းစားေနေပလိမ့္မည္။
ဒံေယယ သည္ ကုန္လြန္ခဲ့ၿပီးေသာ ႏွစ္ေပါင္း (၆၀) ပတ္၀န္းက်င္ ခန္႔မွ စတင္ ၿပီး ဤ သဲထိတ္ရင္ဖို ဘ၀ ဇတ္လမ္း တြင္ ပါ၀င္၊ ကျပ၊ အသံုးေတာ္ခံခဲ့ရသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ သူသည္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ အရြယ္ျဖစ္ၿပီး၊ မိုင္ေထာင္ခ်ီေ၀းေသာ တေနရာတြင္ ရွိေနခဲ့သည္။
မင္းသား ဒံေယလ အျဖစ္ ဂ်ဴးဘုရင္ တစ္ပါး၏ ေရႊေတာ္မ်ဳိးေတာ္၀င္ ေတာ္၀င္ မင္းသားတစ္ပါးျဖစ္ခဲ့သည္။ ဘီစီ ၅၉၇ ခုႏွစ္တြင္ ေဘဘီလုန္ ဘုရင္ ေနဗုခ်ဒ္ေနဇာ က သူ႔ကို အခြန္ေပးရန္ ၿငင္းဆိုေသာ ေဂ်ရုရွလင္ကို အျပစ္ေပးရန္ က်ဴးေက်ာ္သိမ္းပိုက္ၿပီး သံု႔ပန္းအျဖစ္ ေဘဘီလုန္ ႏိုင္ငံသို႔ေခၚေဆာင္သြားျခင္းကို ခံခဲ့ရသည္။ အမွန္တကယ္ေတာ့ အခြန္ေပးရန္ၿငင္းဆန္ခဲ့ေသာ ဂ်ဴးရွင္ဘုရင္ ေယာယကိမ္ သည္ ေဘဘီလုန္ စစ္တပ္ ေရာက္ မလာခင္တြင္ နတ္ရြာစံခဲ့ၿပီး အသက္ (၁၈) ႏွစ္သာရွိေသးသည့္ သားေတာ္ ေယေခါနိ အုပ္ခ်ဳပ္မင္းလုပ္သည့္ ကာလျဖစ္သည္။
ေနဗုခ်ဒ္ေနဇာ သည္ ဘုရင့္ နန္းေတာ္ ႏွင့္ ဗိမၼန္ေတာ္ တြင္း ရွိသမွ်ကို ယူေဆာင္ သြားၿပီး သံု႔ပန္းအျဖစ္ ဂ်ဴးလူမ်ဳိး တစ္ေသာင္းေက်ာ္ကို လည္းေဘဘီလုန္ ႏိုင္ငံသို႔ ေခၚေဆာင္သြားသည္။ သူေခၚေဆာင္သြားသည့္ သံု႔ပန္းမ်ားတြင္ ဂ်ဴးလူမ်ဳိးတို႔၏ အေကာင္းဆံုး အေတာ္ဆံုး ပန္းပဲ၊ ပန္းပု ပညာရွင္မ်ား၊ လက္မႈပညာရွင္မ်ား၊ နန္းတြင္း မင္းညီမင္းသားမ်ား၊ စစ္မႈေရးရာ ကၽြမ္းၾကင္သူမ်ား ပါ၀င္သည္။ အဆင္းရဲဆံုး သူမ်ားသာ ေဂ်ရုရွလင္တြင္ က်န္ရစ္ ခဲ့သည္။ (ဓမၼရာဇ၀င္ စတုတၳေစာင္ ၂၄း၁၄)။
ထိုအခ်ိန္တြင္ ဒံေယလ သည္ ဂ်ဴးရွင္ဘုရင္ ေယေခါနိ ႏွင့္ အသက္အရြယ္ မတိမ္းမယိမ္း သာသာရွိေပမည္။ သမိုင္းပညာရွင္မ်ားက ဒံေယလ ႏွင့္ ဘုရင္ ေယေခါနိ တို႔ကို သံု႔ပန္းအျဖစ္ေခၚေဆာင္သည့္ ခရီးတြင္ မင္းညီမင္းသားမ်ားျဖစ္သည့္ အတိုင္း ေကာင္းမြန္စြာ ေခၚေဆာင္သြားသည္ ဟုဆိုသည္။
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သမိုင္းအေထာက္အထားမ်ားအရ၊ ေဘဘီလုန္ ႏိုင္ငံသည္ က်ဴးေက်ာ္သိမ္းပိုက္ျခင္းျပဳေသာအခါ အေကာင္းဆံုး၊ အေတာ္ဆံုး လူမ်ားကို ၄င္းတို႔ ႏိုင္ငံ၏ လူမႈအဖြဲ႕အစည္း တိုးတက္ရာတိုးတက္ေၾကာင္းတို႔တြင္ အသံုးခ်ရန္ ထိမ္းသိမ္းေလ့ရွိေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
ယေန႔ ဘဂၢဒက္ ဟုလူသိမ်ားၿပီး ထိုအခ်ိန္က ေဘဘီလုန္ဟုေခၚသည့္ ႏိုင္ငံေရာက္ေသာအခါ သံု႔ပန္းမ်ား ထဲမွ အေတာ္ဆံုး လူမ်ားကို ေရြးၿပီး ဘုရင့္ နန္းေတာ္၏ အမႈေတာ္မ်ား ထမ္းေဆာင္ရန္အတြက္ ေလ့က်င့္ေပးရန္ ဘုရင္ႀကီးက အမိန္႔ေပးလိုက္သည္။ (ဒံေယလ ၁း၄) တြင္ “မေကာင္းေသာ လကၡဏာ ကင္းလ်က္၊ လွေသာ အဆင္းသ႑န္ႏွင့္ ျပည့္စံု၍၊ ေကာင္းေသာ ဥာဏ္ႏွင့္ တကြ အထူးထူးအျပားျပားေသာ အတတ္ ပညာမ်ားကို ေလ့က်က္၍၊ နန္းေတာ္၌ အမႈထမ္းျခင္းငွါ တတ္စြမ္း ႏိုင္ေသာ လူပ်ဳိတို႔ကို ဣသေရလ မင္းမ်ဳိးမင္းသားထဲက ေရြးေကာက္၍၊ ခါလဒဲ ဘာသာအတတ္ကို သင္ေစဟု အမိန္႔ေတာ္ရွိ၏” ဟုေဖာ္ျပထားသည္။
ေရြးခ်ယ္ျခင္းခံရသူမ်ားတြင္ ပုဂၢိဳလ္ေလးေယာက္ တို႔သည္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားသည့္ လူသိိမ်ားသူမ်ား ျဖစ္လာသည္။ ထိုေလးေယာက္သည္ Daniel ႏွင့္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ မီးရိႈ႕သတ္ျခင္း ခံရေသာ္လည္း အသက္မေသေသာ Shadrach, Meshach ႏွင့္ Abednego တို႔ျဖစ္သည္။
ဘုရင္ႀကီးက အနာဂတ္ နန္းေတာ္ အႀကံေပးအရာရွိမ်ား၊ အမႈထမ္းျဖစ္လာမည့္ ဒံေယလႏွင့္ အေပါင္းအပါ တို႔ကို အေကာင္းဆံုး အစားအစာ မ်ားျဖင့္ ေကၽြးေမြးျပဳစုရန္ အမိန္႔ေပးသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဒံေယလ သည္ အသားစား ရန္ ျငင္းဆန္ၿပီး ဂ်ဴး ထံုးစံ kosher အစားအေသာက္မ်ား ကိုသာ စားသံုးလိုေၾကာင္း ေစာဒကတက္ ခဲ့သည္။ ဂ်ဴးလူမ်ဳိး တို႔၏ အစားအစာတြင္ ၀က္သား၊ ယံုသား ႏွင့္ အခ်ဳိ႕ေသာ အသားမ်ားကို မစားဘဲ အျခားေသာ အသားမ်ားကို လည္း ေသြးမပါမွသာ စားသံုးခြင့္ ရွိသည္။ ဒံေယလ ႏွင့္ အေပါင္းအပါ သံုးေယာက္ တို႔သည္ သက္သတ္လြတ္ သာစားသံုးေသာ္လည္း၊ အျခားသူမ်ားထက္ ပိုမို၍ က်မ္းမာ သန္စြမ္းေၾကာင္း သမၼာက်မ္းစာ တြင္ေဖာ္ျပထားသည္။
သံုးႏွစ္တာ ကာလကုန္ဆံုးေသာအခါ ဘုရင္ႀကီးသည္ ဒံေယလ ႏွင့္ အေပါင္းအေဖာ္ သံုးေယာက္ တို႔ကို အလြန္႔အလြန္ သေဘာက်ၿပီး အခ်ိန္ျပည့္ (permanent) နန္းေတာ္ အမႈထမ္းမ်ားအျဖစ္ ခန္႔အပ္တာ၀န္ ေပးအပ္လိုက္သည္။
ဘုရင္ႀကီး၏အိပ္မက္
ဒံေယလ သည္ ဘုုရင့္နန္းေတာ္တြင္ အႀကံေပးအရာရွိအျဖစ္ ႏွစ္ေပါင္း ၆၀ ေက်ာ္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ခဲ့သည္။ သူထမ္းေဆာင္သည့္ တာ၀န္မ်ားတြင္ ဘုရင္ကို အႀကံေပးျခင္း အျပင္ မည္သူမွ် အဓိပၸါယ္ မေကာက္ႏိုင္ခဲ့ေသာ ဘုရင္၏ အိပ္မက္မ်ား အေၾကာင္းကို အဓိပၸါယ္ေကာက္ေပးခဲ့ျခင္းသည္လည္း ထင္ေပၚခဲ့သည္။ ေနဗုခ်ဒ္ေနဇာ ဘုရင္အား ဘုရားသခင္ က မက္ေစသည့္ အိမ္မက္ ကို ဘုရားေပးေသာ ဥာဏ္ပညာျဖင့္ မွန္ကန္ စြာ အဓိပၸါယ္ ေကာက္ေပးခဲ့ျခင္းႏွင့္ ေဗလရွာဇာ မင္းႀကီးလက္ထက္ ဘုရင္ႏွင့္ မွဴးမတ္မ်ား ေသာက္စား၊ ေပ်ာ္က်ဴးၾကသည့္ အခ်ိန္ နံရံေပၚ တြင္ လက္တစ္ေခ်ာင္း ေပၚလာၿပီး မည္သူမွ် နားမလည္ႏိုင္ေအာင္ ေရးသည့္ စာေၾကာင္းကို အဓိပၸါယ္ ျပန္ေပးခဲ့ျခင္းတို႔ျဖစ္သည္။
ဒံေယလ သည္ ဘုရင္ႀကီးေနဗုခ်ဒ္ေနဇာ ၏ အိပ္မက္တြင္ ျမင္ေသာ ရုပ္တုႀကီးႏွင့္ ဆက္ႏြယ္ေသာ အဓိပၸါယ္၊ ဗ်ာဒိတ္ ကိုဘုရားေပးေသာ ဥာဏ္ပညာအားျဖင့္ မွန္ကန္စြာ ေျပာႏိုင္၊ ဖြင့္ႏိုင္ခဲ့သည္။
အမွန္တကယ္ေတာ့ ဘုရင္ႀကီး ကိုယ္တိုင္က သူ၏ အိမ္မက္တြင္ ျမင္မက္ခဲ့သည့္ အရာကို မေျပာခဲ့ပါ။ ဒံေယလ သည္ ဘုရင္ႀကီး၏ အိပ္မက္တြင္ ဘာကိုျမင္မက္ခဲ့သည္ ဆိုေသာ အရာကို၄င္း၊ အိပ္မက္၏ အနက္အဓိပၸါယ္ကို၄င္း ဖြင့္ဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ဘုရင္၏ အိပ္မက္တြင္ ျမင္ေသာ ရုပ္တုကို အမ်ဳိးမ်ဳိးေသာ သတၱဳမ်ား၊ ေရႊ၊ ေငြ၊ ရႊံ႕ေျမ မ်ားျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားျခင္းသည္ ေနာင္အနာဂတ္တြင္ ျဖစ္ေပၚလတၱံ႕ေသာ အင္ပါယာ ႏိုင္ငံ အသီးသီးကို ကိုယ္စားျပဳေၾကာင္း ဒံေယလ ကေဟာခဲ့သည္။ မည္သည့္ အင္ပါယာ၊ တိုင္းႏိုင္ငံမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း နာမည္ႏွင့္ တကြ မေျပာခဲ့ေသာ္ျငားလည္း လူသားတို႔၏ သမိုင္း က ဒံေယလ ေျပာသည့္ အတိုင္း ေနာင္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာေသာအခါ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့ေၾကာင္း သက္ေသထူ ေျပာျပခဲ့ေပၿပီ။
ဦးေခါင္းကို ေရႊျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားၿပီး ေနဗုခ်ဒ္ေနဇာ ၏ ထိုစဥ္က အေျခအေနကို ကိုယ္စားျပဳသည္။ ေငြ ႏွင့္ ေၾကးနီ ျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားေသာ ရုပ္တု၏ အစိတ္အပိုင္းသည္ ေနာင္ေပၚထြန္းလာေသာ Medes Empire ႏွင့္ Persian Empire တို႔ကို ကိုယ္စားျပဳသည္။ လူသားတို႔၏ သမိုင္းကိုေလ့လာလွ်င္ ဘီစီ ၆၇၈ ႏွင့္ ဘီစီ ၅၄၉ ၀န္းက်င္တြင္ ေရွးေခတ္ အီရန္ လူမ်ဳိးမ်ား ဟုေခၚဆိုႏိုင္သည့္ Medes Empire ျဖစ္ထြန္းခဲ့သည္။ တဖန္ ဘီစီ ၅၅၀ မွ ဘီစီ ၃၃၆ ၾကားတြင္ ပါရွန္းအင္ပါယာ (အီရန္အင္ပါယာ) ေပၚထြန္းလာေၾကာင္း သမိုင္း က အခိုင္အမာ သက္ေသထူ ခဲ့ျပန္သည္။
ဒံေယလက ထို အင္ပါယာတို႔ကို သံျဖင့္ ျပဳလုပ္ေသာ ရုပ္တုအစိတ္အပိုင္းကို ကိုယ္စားျပဳေသာ သံ အင္ပါယာႏိုင္ငံ တစ္ခုက ေခ်မႈန္း ဖ်က္ဆီးၿပီး အဆံုးသတ္ေစလိမ့္မည္ဟု ေဟာခဲ့သည္။ သမိုင္းကို ျပန္ၾကည့္ လွ်င္ Medes ႏွင့္ Persian အင္ပါယာ ေနာက္တြင္ အင္အားႀကီးလာေသာ ဂရိအင္ပါယာ ႏိုင္ငံမွ Alexandria the Great သည္ ပါရွန္းအင္ပါယာ ႏိုင္ငံကို ေခ်မႈန္းဖ်က္ဆီး ခဲ့သည္ကိုေတြ႕ရသည္။ ရုပ္တု၏ ေျခေထာက္ကို သံ ႏွင့္ ေျမေစး ေရာေႏွာ ထုလုပ္ထားၿပီး၊ Alexandria the Great နတ္ရြာစံၿပီးေနာက္တြင္ သူ၏ အင္ပါယာ ႏိုင္ငံကို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးမ်ားက ခြဲျခမ္း မင္းလုပ္ျခင္းကို ပံုေဆာင္သည္။
ဘုရင္ႀကီး ေနဗုခ်ဒ္ေနဇာ ၏ ေနာက္ အိပ္မက္ကို လည္း ဒံေယလ ကပင္ အနက္အဓိပၸါယ္ ေကာက္ေပးခဲ့သည္။ ထိုအိမ္မက္ အရ ဘုရင္ႀကီးကို ဘုရားသခင္ ဒဏ္ခတ္သည့္ အေနျဖင့္ တိရိစာၧန္ကဲ့သို႔ ၇ ႏွစ္ ေနထိုင္ ရမည္ျဖစ္ၿပီး ျမက္ရိုင္းပင္ မ်ားကို စားေသာက္ ကာ အရိုင္းအစိုင္း ဘ၀ျဖင့္ ေနထိုင္ရမည္ဟု ဆိုသည္။ လူ႔ သမိုင္းစာအုပ္မ်ားတြင္ ဘုရင္ ေနဗုခ်ဒ္ေနဇာ တိရိစၧာန္ကဲ့သို႔ ၇ ႏွစ္ေနထိုင္ခဲ့ေၾကာင္း အေထာက္အထား မေတြ႕ရ ေသာ္လည္း ဒံေယလ အနာဂတၱိက်မ္း တြင္ ေဖာ္ျပ ေရးသားထားသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ၇ ႏွစ္ျပည့္ ၿပီးေနာက္ ဘုရင္ႀကီးသည္ သူ၏ အျပစ္အတြက္ ေနာင္တရၿပီး ဘုရင္ရွင္ကို ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းကာ ဘုရင္အျဖစ္ ျပန္လည္ စိုးစံသည္ ဟုေဖာ္ျပထားသည္။
ေနဗုခ်ဒ္ေနဇာ နတ္ရြာစံေသာအခါ သားေတာ္ Belshazzar မင္းျဖစ္လာသည္။ တစ္ေန႔ Belshazzar နန္းေတာ္တြင္း လူမ်ားစြာႏွင့္ အတူ ေသာက္စား၊ အေပ်ာ္က်ဴးေနၾကသည့္ အခ်ိန္တြင္ ခႏၶာကိုယ္ မရွိေသာ လက္ တစ္ေခ်ာင္း ရုတ္တရက္ ေပၚလာၿပီး နံရံေပၚတြင္ Mene, Mene, Tekel, Parsin ဟု စာ တစ္ေၾကာင္းကို ေရးသည္။ ထို စာေၾကာင္းကို မည္သူမွ် အဓိပၸါယ္ မျပန္ႏိုင္ေသာ္လည္း ဒံေယလက numbered, numbered, wighted, divided ဟု ဘာသာျပန္ေပးခဲ့သည္။ အဓိပၸါယ္မွာ ဘုရင္ Belshazzar သည္ ဘုရားသခင္ကို အေလးမထား ေသာေၾကာင့္ ဘုရင္လုပ္ရန္ အရည္အခ်င္းမျပည့္မီပါ၊ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္က ဒဏ္ခတ္မည္ ျဖစ္ၿပီး ခမည္းေတာ္ တည္ေထာင္ခဲ့သည့္ အင္ပါယာ ႏိုင္ငံေတာ္ကို ႏွစ္ျခမ္းခြဲပစ္မည္ဟုဆိုသည္။ ထိုညတြင္ပင္ ဘုရင္ Belshazzar လုပ္ႀကံခံရၿပီး သူ၏ အင္ပါယာ ႏိုင္ငံသည္လည္း Medes Empire ႏွင့္ Persian Empire ဟူ၍ ႏွစ္ျခမ္းကြဲသြားသည္။
အစာေရွာင္ေသာ ၿခေသ့ၤ
ႏွစ္ျခမ္းကြဲသြားေသာ ႏိုင္ငံတြင္ ဒံေယလသည္ ေတာင္ပိုင္ အင္ပါယာႏိုင္ငံေတာ္ျဖစ္ေသာ ပါရွန္း အင္ပါယာ ႏိုင္ငံထဲ ေရာက္သြားသည္။ ပါရွန္းဘုရင္ သည္ ဒံေယလ ၏ ဥာဏ္ပညာ ႏွင့္ အရည္အခ်င္းကို ေလးစား သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး နန္းေတာ္ အေရးအရာမ်ားကို စီမံခန္႔ခြဲသူ အႀကီးအကဲ အျဖစ္ခန္႔သည္။ ဒံေယလကို မနာလို ျဖစ္ေသာ နန္းတြင္း အရာရွိ တစ္ခ်ဳိ႕က တဖက္လွည့္ ဥာဏ္ျဖင့္ ဘုရင္အား ေျမာက္ပင့္ကာ ဘုရင္ႀကီးမွတစ္ပါး မည္သူ႔ကိုမွ် အရိုအေသေပးျခင္း၊ ရွိခိုးကိုးကြယ္ျခင္း မျပဳလုပ္ရ ဟူေသာ ဥပေဒကို ျပဌန္းေစသည္။ ထိုဥပေဒကို ခ်ဳိးေဖာက္သူအား ျပစ္ဒဏ္အျဖစ္ ၿခေသ့ၤေလွာင္ခ်ဳိင့္ အတြင္းပစ္ခ်ရမည္ဟု ျပဌန္းလိုက္သည္။ ဒံေယလ သည္ ထာ၀ရဘုရားသခင္ကို ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း တစ္ရက္မပ်က္ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ေလ့ရွိသည္ကို သိေသာေၾကာင့္ ထိုဥပေဒကို မျဖစ္ ျဖစ္ေအာင္ ဘုရင္အား ေျမာက္ပင့္ ေကာ္ထုိး ၿပီး ျပဌန္းေစျခင္းျဖစ္သည္။ ဒံေယလ ၏ မိတ္ေဆြျဖစ္ေသာ ဘုရင္သည္ အျဖစ္မွန္ကို မရိပ္မိေသာေၾကာင့္ ထို ဥပေဒ အတည္ျဖစ္ေစရန္ အမိန္႔ခ်မွတ္လိုက္သည္။
မၾကာခင္ ထိုဥပေဒ ကို ခ်ဳိးေဖာက္သူ ပထမဆံုး လူသား အျဖစ္ ဒံေယလကို ဖမ္းဆီးၾကေသာ အခါ
သူကိုယ္တိုင္ အတည္ျပဳေပးလိုက္ေသာ ဥပေဒျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ၀မ္းနည္းျခင္း၊ စိတ္မသာမယာ ျဖစ္ျခင္း မ်ားစြာႏွင့္ အတူ သူ ကိုယ္တိုင္ ဒံေယလကို ျခေသ့ၤေလွာင္ခ်ဳိင့္ အတြင္း ပစ္ခ် ရန္ အမိန္႔ေပးလိုက္ရသည္။ သို႔ေသာ္ မနက္ အာရံုလင္း ေသာအခ်ိန္တြင္ ဒံေယလကို ျခေသ့ၤ ေလွာင္ခ်ဴိင့္ အတြင္း မွည့္တစ္ေပါက္ မစြန္းဘဲ၊ ေတြ႕လိုက္ရေသာ အခါ၊ သူ႔ကို ဆြဲတင္ၿပီး ကလိမ္က်စ္ အကြက္ဆင္ သူ မ်ားႏွင့္ အိမ္ေထာင္မိသားစု အားလံုးကို ျခေသ့ၤေလွာင္ခ်ဳိင့္ အတြင္းပစ္ခ်ရန္ ဘုရင္က အမိန္႔ေပးလိုက္သည္။
No comments:
Post a Comment